Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Майбородюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Майбородюк Н. 
Дослідження мотивації досягнення успіху у студентів напряму підготовки 6. 010102 Початкова освіта [Електронний ресурс] / Н. Майбородюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_27
Обгрунтовано необхідність розвитку мотивації досягнення успіху серед майбутніх учителів початкової школи, викладено основні результати дослідження мотивації досягнення успіху у студентів ІІІ курсу напряму підготовки 6.010102 "Початкова освіта". Констатовано, що респондентів з низьким і високим рівнем мотивації досягнення серед опитаних студентів немає, з середньою мотивацією – 66 %, з заниженою мотивацією – 17 %, з підвищеною – 17 %. Рекомендовано для підвищення рівня мотивації залучати студентів до творчої діяльності, підготовки індивідуальних та колективних проектів, забезпечувати цікавий матеріал на заняттях з різних навчальних дисциплін. Обоснована необходимость развития мотивации достижения успеха среди будущих учителей начальной школы; изложены основные результаты исследования мотивации достижения успеха у студентов ІІІ курса направления подготовки 6.010102 "Начальное образование". Констатировано, что респондентов с низким и высоким уровнем мотивации среди опрошенных студентов нет, со средней мотивацией - 66 %, с заниженной мотивацией – 17 %, с повышенной мотивацией - 17 %. Рекомендовано для повышения уровня мотивации привлекать студентов к творческой деятельности, подготовке индивидуальных и коллективных проектов, обеспечивать интересный материал на занятиях по различным учебным дисциплинам.This paper substantiates the necessity of motivation to succeed among future primary school teachers are set out key findings indicators of motivation to achieve success in students of 3rd year specialty 6.010102 Primary education and recommendations on their improvement.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.617 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Майбородюк Н. 
Уроки за особистісно орієнтованим навчанням з психологічною підтримкою з математики [Електронний ресурс] / Н. Майбородюк // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_12_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 78.049 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кисільова-Біла В. 
Становлення творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін [Електронний ресурс] / В. Кисільова-Біла, Н. Майбородюк, І. Дюбар, Є. Денисенко // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_10_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.227 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Майбородюк Н. Д. 
Психологічний тренінг як умова формування пізнавальної мотивації [Електронний ресурс] / Н. Д. Майбородюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 343-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_54
Розкрито сутність поняття «психологічний тренінг». Узагальнено завдання різних сфер особистості під час тренінгу: мотиваційні, когнітивні, емоційні, поведінкові. З’ясовано необхідні принципи та умови під час проведенні тренінгу. Висвітлено значення психологічного тренінгу для підняття рівня домагань та досягнення успіху в пізнавальній діяльності молодших школярів. Запропоновано розробку психологічного тренінгу для учнів початкової школи. Раскрыта суть понятия «психологический тренинг». Обобщено задание разных сфер личности во время тренинга: мотивационные, когнитивные, эмоциональные, поведенческие. Установлены необходимые принципы и условия при проведении тренинга. Определено значение психологического тренинга для поднятия уровня притязаний и достижения успеха в познавательной деятельности младших школьников. Предложена разработка психологического тренинга для учащихся начальной школы.The essence of the concept of "psychological training". Generalized definition of different spheres of the person during the training: motivational, cognitive, emotional, behavioral. Established principles and conditions required during training. Determined value of psychological training to raise the level of aspiration and success in the cognitive activity of younger schoolboys. Proposed development of psychological training for elementary school students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.254 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Майбородюк Н. Д. 
Саморозвиток в особистісно орієнтованому просторі [Електронний ресурс] / Н. Д. Майбородюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_24
Виявлено чинники особистісно орієнтованого освітнього процесу, які розвивають індивідуальність дитини, створюють умови для її саморозвитку та самовираження. Визначено базовий технологічний комплекс особистісно орієнтованого навчання. Розроблено моделі особистісно орієнтованих уроків. На конкретних прикладах показано використання проблемних методів навчання. Зроблено висновок, що призначення особистісно орієнтованих технологій полягає в тому, щоб підтримувати та розвивати природні якості дитини та її індивідуальні здібності, допомагати в становленні творчої самореалізації особистості.Определены факторы личностно ориентированного образовательного процесса, которые развивают индивидуальность ребенка, создают условия для его саморазвития и самовыражения. Определен базовый технологический комплекс личностно ориентированного обучения. Разработана модель личностно ориентированных уроков. На конкретных примерах показано использование проблемных методов обучения. Сделан вывод, что назначение личностно ориентированных технологий состоит в том, чтобы поддерживать и развивать природные качества ребенка и его индивидуальные способности, помогать в становлении творческой самореализации личности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.474 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Майбородюк Н. Д. 
Розвиток ціннісно-смислової свідомості молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / Н. Д. Майбородюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 27. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_27_49
Визначено педагогічну модель особистісно орієнтованого уроку. Проведено дослідно-емпіричне дослідження, в ході якого вивчалася компетентність учителя створювати модель особистісно орієнтованого уроку. За результатами дослідження було встановлено, що не всі учителі враховують психологічні особливості учнів та, незважаючи на те, що учителі мали установку на особистісно орієнтоване навчання, у взаємодії з учнями вони виявляли командно-регулятивні дії, які сприяли руйнуванню суб'єктивного ставлення учня до навчального процесу.Определена педагогическая модель личностно ориентированного урока. Проведено опытно-эмпирическое исследование, в ходе которого изучалась компетентность учителя создавать модель личностно ориентированного урока. По результатам исследования было установлено, что не все учителя учитывают психологические особенности учеников и, несмотря на то, что учителям была дана установка на личностно ориентированное обучение, во взаимодействии с учениками они проявляли командно-регулятивные действия, которые способствовали разрушению субъективного отношения учеников к учебному процессу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 812.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Майбородюк Н. Д. 
Розвиток творчої особистості учня початкової школи на засадах особистісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / Н. Д. Майбородюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 427-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_72
Виокремлено умови для самовиховання творчих здібностей. Вивчено стан творчого мислення молодших школярів. Наголошено, що лише через особистісно-орієнтоване навчання можливо сконструювати навчальний матеріал таким чином, щоб забезпечити різноманітність правильних відповідей, що дозволяє заохотити оригінальність підходів, точок зору, самостійних роздумів на уроці. На підставі досліджень констатовано, що розвиток творчого мислення учнів залежить від творчого підходу вчителя до навчання дітей, формування в них стійкої мотивації та свідомого ставлення до навчання.Выделены условия для саморазвития творческих способностей. Изучено состояние творческого мышления младших школьников. Подчеркнуто, что только через личностно-ориентированное обучение возможно сконструировать учебный материал таким образом, чтобы обеспечить разносторонние правильные ответы, что позволяет поощрять оригинальность подходов, точек зрения, самостоятельных размышлений на уроке. На основании исследований констатировано, что развитие творческого мышления учащихся зависит от творческого подхода учителя к обучению детей, формирования в них стойкой мотивации и сознательного отношения к обучению.
Попередній перегляд:   Завантажити - 901.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського